Lirik Tepuk – WARIS

#korus – echa
Macam-macam caraku melupakanmu
Macam-macam caraku cari yang baru
Bayang-bayangmu menghantui diriku
Aku dah terkena aku dah terkena
Opss..aku dah ter..terpikat
Opss..aku dah ter..terjiwa
Opss..aku dah ter..terjerat
Opss..aku dah ter..tergoda

#verse 1 – bee.ru
Seluar skinny aku pelaris
Topi senget senget habis
Tak perlu gula senyuman cukup manis
Kalau u suka sila beratur ikut baris
Gaya bee.ru bukan merapu
Bukan curang salah laku
Memang caya dari dulu
Era high school nombor Satu
Duduk diam kaki silang seluk saku
Aku tahu kamu mahu aku sapu

#verse 2 – eddie ghiller
Cuba semua dengar opss! dah ter..ada makna
Gua godam otak orang masuk nada ritma
Ikut jalan serentak mutiara dan pujangga
Tutup satu corong kiri kanan bunyi sama
Baik kita rapat semua lagu layan saja
Running Mercedes hitam emas dah tentu ada
Yang menjengkelkan mata dara diluar sana
Bukan nak kata apa bukan nak jaja cerita

#verse 3 – cat farish
Macam comel jer macam cantik jer
Bila tengok jer opss! Dah ma main gila
Jeng jeng jeng pujangga cer cer cer cerita
Apa rahsiaku menjadi yayang yang disuka
Nak tahu yer kasi tahu yer
Mana ada petua nak jadi pujangga
Kira-kira pengeras keras bak batu gunung
Kan dah termenung yong
Bila dah kasi kejung opss!

#bridge
Mengapa kenapa aku jadi begitu
Mengapa kenapa aku jadi keliru

#verse 4 – zizan razak
Aku lacoste yang paling laris
Gadis dekat semua menangis
Jangan jealous aku pewaris
Penyambung landasan si cat farish
Bukan mengutuk ternyata fakta
Tak perlu berbuih bukannya auta
Baju seluar semua dilontar
Nampak zizan semua tak terkata
Rumah tanah habis tergadai
Siang malam aku yang lunyai
Hujan batu tapi di hatyai
Bukan ku seorang beramai-ramai

#verse – syifa
Dengar dulu ini cerita
Tak datang secara tiba-tiba
Tepuk sama rasa suka-suka
Ada yang mari hitam manis saja
Holla holla dengar syifa holla
Kayuh penny baru nak bermula
Sambung cerita tak direka
Lapan bar jadi enam belas semua
Bukan senang semua nak dilupa
Dia tinggal kita lambai saja
Peduli apa mereka nak kata
Saksi utama telinga mata
Sana sini bla bla bla bla
Kiri kanan pun bla bla bla bla
Jangan pandang sipi-sipi kerana aku sri kandi tiga swagger